Wkładki ortopedyczne

Wkładki ortopedyczne są stosowane w celu podnoszenia komfortu przemieszczania się w butach dzieci, młodzieży i dorosłych, którzy borykają się z różnego rodzaju chorobami stóp i dolegliwościami stawów. Dobrej jakości wkładki ortopedyczne są w stanie zminimalizować lub całkowicie usunąć ból stóp, bioder, czy kolan. Korygują ustawianie stóp, ochraniają właściwą pracę kolan, kręgosłupa i bioder, zmniejszają obciążenie i zmęczenie nóg, niwelują wady postawy, a także zmniejszają bóle lędźwiowego odcinka kręgosłupa. Wkładki ortopedyczne powinny być dobierane przez doświadczonego fizjoterapeutę (z uwzględnieniem wycisku stopy), który przeprowadza badanie palpacyjne. Celem tego badania jest otrzymanie informacji na temat problemu w obrębie stóp, z którym zmaga się pacjent, czasu trwania schorzenia i miejsca występowania. W bardzo wielu przypadkach pacjentów i schorzeń stosuje się specjalne wkładki ortopedyczne, które są wykonywane na zamówienie pacjenta i indywidualnie do niego dobierane. Ma to na celu lepsze skorygowanie występujących dysfunkcji biomechanicznych, co sprawia, że nacisk na stopę jest poprawny. Dzięki wkładkom ortopedycznym można uniknąć wielu kontuzji. Powinno się je wymieniać dość regularnie, mniej więcej co 6-12 miesięcy. Wówczas jak najlepiej będą pełniły swoje funkcje.

Poszukujesz profesjonalnych wkładek ortopedycznych w Warszawie Pradze? Zapraszamy do Fizjo Punkt, gdzie przyjmują doświadczeni fizjoterapeuci z wieloletnim stażem zawodowym. Do każdego pacjenta podchodzą w sposób profesjonalny, indywidualnie dobierając dla niego odpowiednie dla jednostki chorobowej wkładki. Są one modelowane na podstawie prawidłowego, skorygowanego przez terapeutę odcisku. W Fizjo Punkt wkładki ortopedyczne tworzone są na podstawie testów, analizy biomechanicznej funkcji podporowej stopy oraz analizy postawy i chodu pacjenta. Doskonale uformowane do stopy są w stanie skorygować istniejące defekty i zaburzenia. Wkładki przygotowywane są na miejscu, co trwa około 30 min. Zapraszamy do kontaktu i rezerwacji wizyty.