Fizjoterapia i rehabilitacja

Fizjoterapia i rehabilitacja Grochów Warszawa

Fizjoterapia i rehabilitacja to nowoczesne i sprawdzone metody leczenia, które wykorzystywane są w terapii pacjentów, którzy cierpią na różnego rodzaju dolegliwości bólowe, schorzenia, kontuzje i problemy zdrowotne. Ponadto wpływają korzystnie na utrzymanie, rozwinięcie, a także przywrócenie zdolności ruchowych. Rehabilitacja to całokształt działań, które są podejmowane, by przywrócić pełną sprawność pacjentowi. W niektórych przypadkach założenie to ogranicza się jedynie do zwiększenia komfortu pacjenta (jeżeli całkowity powrót do pełnej sprawności nie jest możliwy). Działania (najczęściej z zakresu fizjoterapii), które podejmują rehabilitanci, dostarczają określonych bodźców, które w pewien sposób stymulują tkanki. Ich celem jest pobudzenie tkanek do prawidłowego funkcjonowania. Rehabilitacja umożliwia pacjentom przywrócenie ogólnej sprawności fizycznej, psychicznej i społecznej. Powstała z myślą o tych osobach, które zostały wykluczone z życia społecznego i normalnego funkcjonowania na skutek wypadku, kontuzji, czy choroby. Fizjoterapia polega na wykorzystaniu w celach leczniczych ruchu oraz innych czynników fizycznych. W obrębie fizjoterapii można wyróżnić dwa elementarne działy: kinezyterapię, w której podstawowym czynnikiem jest ruch oraz fizykoterapię, która korzysta w terapii z innych czynników fizycznych, np. zabiegów fizykalnych. Głównym założeniem fizjoterapii jest zdecydowana poprawa sprawności ruchowej, siły organizmu, złagodzenie bólu oraz przywrócenie sprawności fizycznej. Fizjoterapia dostarcza organizmowi określonych bodźców, pomagających w walce z bólem lub minimalizujących obrzęki. Wszystkie działania wykonywane zarówno przez terapeutę, jak i pacjenta w ramach fizjoterapii i rehabilitacji mają na celu poprawić codzienne funkcjonowanie, a także wznowić podstawowe czynności, takie jak: wykonywanie zawodu, aktywności sportowe, zajęcia rekreacyjne i wiele innych codziennych czynności. Likwidują skutki choroby, łagodzą procesy chorobowe oraz ich następstwa, zapobiegają im oraz przywracają sprawność w ciągu całego życia.

Poszukujesz rehabilitacji i fizjoterapii w Warszawie na Grochowie? Jesteś w dobrym miejscu! Fizjo Punkt to zgrany zespół specjalistów, tj. fizjoterapeutów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Przeprowadzamy wieloetapową i skuteczną rehabilitację. Problem dotyczy Ciebie? Zapraszamy do kontaktu! Fizjoterapia, rehabilitacja Warszawa Grochów.

FIZJOPUNKT: GROCHÓW WARSZAWA - rehabilitacja i fizjoterapia dla dorosłych i dzieci