Fizjoterapia i rehabilitacja

Fizjoterapia i rehabilitacja Gocławek Warszawa

Szukasz skutecznej i profesjonalnej rehabilitacji i fizjoterapii w Warszawie (Gocławek)? Trafiłeś pod właściwy adres! Fizjo Punkt tworzą doświadczeni specjaliści, fizjoterapeuci, którzy prowadzą wieloetapowe i skuteczne leczenie, które opiera się na innowacyjnych i skutecznych metodach leczenia.

Fizjoterapię i rehabilitację stosuje się wobec Pacjentów borykających się z różnymi schorzeniami, kontuzjami i problemami zdrowotnymi, które uniemożliwiają im normalne funkcjonowanie. Metody te mają korzystny wpływ na prawidłowe utrzymanie, rozwinięcie oraz przywrócenie zdolności ruchowych. Fizjoterapia opiera się na stosowaniu w celach leczniczych ruchu oraz innych czynników fizycznych, z jakimi pacjent ma do czynienia w naturze. Fizjoterapia opiera się na dwóch elementarnych działach: kinezyterapii (podstawowym czynnikiem jest ruch) oraz fizykoterapii, która opiera się w terapii na innych niż ruch czynnikach fizycznych, a więc zabiegach fizykalnych. Głównym celem fizjoterapii jest zdecydowana poprawa sprawności ruchowej i zwiększenie siły organizmu, złagodzenie lub całkowite wyeliminowanie bólu oraz przywrócenie sprawności fizycznej. Fizjoterapia dostarcza pacjentowi odpowiednich bodźców, pomagających w walce z bólem, a także minimalizuje obrzęki. To wszystko umożliwia pacjentowi powrót do normalnego życia, w tym powrót do wykonywania zawodu, sportu, zajęć rekreacyjnych, pasji itd. Usuwa skutki choroby lub łagodzi procesy chorobowe oraz ich następstwa, zapobiega im i przywraca sprawność w ciągu całego życia. Druga metoda leczenia – rehabilitacja obejmuje całokształt działań podejmowanych w celu przywrócenia pacjentowi pełnej sprawności. Jest skierowana przede wszystkim do osób, które zostały wykluczone z życia społecznego, codziennego funkcjonowania np. w wyniku wypadku samochodowego, kontuzji, choroby, czy też powikłań na skutek różnych jednostek chorobowych. Wszystkie działania podejmowane przez rehabilitantów mają na celu dostarczenie bodźców, tj. działań z zakresu fizjoterapii, stymulujące określone tkanki. Mają one pobudzić je do normalnego i prawidłowego funkcjonowania.

Problem dotyczy Ciebie? Zapraszamy do kontaktu! Fizjoterapia, rehabilitacja Warszawa Gocławek.

FIZJOPUNKT: GOCŁAWEK WARSZAWA - rehabilitacja i fizjoterapia dla dorosłych i dzieci