Fizjoterapia i rehabilitacja

FIZJOPUNKT: PRAGA, SASKA KĘPA - WARSZAWA - rehabilitacja i fizjoterapia dla dorosłych i dzieci

Fizjoterapia i rehabilitacja to metody leczenia, które stosuje się w przypadku Pacjentów z wieloma schorzeniami, kontuzjami i problemami zdrowotnymi. Pomagają one utrzymać, rozwinąć oraz przywrócić zdolności ruchowe. Fizjoterapia jest integralną częścią obszaru nauk medycznych, jest to nauka o metodach leczenia środkami naturalnymi, opartymi na wielu różnych formach energii fizycznej, która występuje w środowisku człowieka, tj. ruch, bodźce termiczne, kinetyczne, mechaniczne, elektryczne, świetlne i chemia. Dostarcza organizmowi Pacjenta konkretnych bodźców, które pomagają w walce z bólem lub minimalizowaniu obrzęków. Likwiduje skutki lub łagodzi procesy chorobowe oraz ich następstwa, zapobiega im i przywraca sprawność w ciągu całego życia. Fizjoterapeuta, prowadząc terapię Pacjenta, pracuje z jego źle funkcjonującymi lub uszkodzonymi częściami ciała, tj. kończynami, kręgosłupem, stawami, problemami z mięśniami itd.

Fizjoterapia opiera się na dwóch podstawowych metodach leczenia: kinezyterapii, w której to podstawowym elementem jest ruch oraz fizykoterapii, wykorzystującej inne czynniki fizyczne, a więc zabiegi fizykalne. Rehabilitacja pozwala Pacjentom przywrócić ogólną sprawność fizyczną, psychiczną i społeczną. Jest ona skierowana przede wszystkim do osób, które zostały wykluczone z codziennego funkcjonowania przez różnego rodzaju kontuzje, choroby, czy też powikłania na skutek choroby lub wypadków. Dzięki rehabilitacji mogą oni wrócić do aktywności sprzed wydarzenia, które zaburzyło ich funkcjonowanie.

Fizjoterapia i rehabilitacja Saska Kępa Warszawa

Szukasz fizjoterapii i rehabilitacji w Saskiej Kępie? Jesteś w doskonałym miejscu! W Fizjo Punkt tworzymy zgrany zespół specjalistów - fizjoterapeutów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Prowadzimy wieloetapową i skuteczną rehabilitację Pacjentów borykającymi się z wieloma różnymi schorzeniami i jednostkami chorobowymi. Problem dotyczy Ciebie? Zapraszamy do kontaktu!