Fizjoterapia i rehabilitacja

Fizjoterapia i rehabilitacja Saska Kępa Warszawa

Fizjoterapia i rehabilitacja to skuteczne metody stosowane w leczeniu pacjentów borykających się z różnymi schorzeniami, kontuzjami i problemami zdrowotnymi. Mają doskonały wpływ na utrzymanie, rozwinięcie, a także przywrócenie zdolności ruchowych u pacjenta. Fizjoterapia umożliwia rozwinięcie, utrzymanie i przywrócenie pacjentom maksymalnej sprawności i poprawy funkcjonowania w codziennym życiu. To integralna część obszaru nauk medycznych, a zarazem nauka o metodach leczenia środkami naturalnymi, opartymi na wielu różnorodnych formach energii fizycznej, występującej w środowisku człowieka (ruch, bodźce termiczne, elektryczne, mechaniczne, czy też świetlne). Fizjoterapia składa się z dwóch elementarnych działów: kinezyterapii, w której to elementarnym czynnikiem jest ruch oraz z fizykoterapii, która wykorzystuje w leczeniu inne czynniki fizyczne niż ruch, np. zabiegi fizykalne. Głównym założeniem fizjoterapii jest poprawienie sprawności ruchowej i siły organizmu, złagodzenie bólu oraz całkowite przywrócenie sprawności w codziennym życiu. Fizjoterapeuta wykorzystując w swojej pracy odpowiednie metody, dostarcza organizmowi pacjenta odpowiednich bodźców, które pomagają wyeliminować dolegliwości bólowe lub zminimalizować obrzęki.

Wszystkie te działania umożliwiają poprawę codziennego funkcjonowania oraz wznowienie codziennych czynności, takich, jak wykonywanie zawodu, chodzenie do szkoły, aktywności sportowe, zajęcia rekreacyjne. Fizjoterapia likwiduje skutki choroby, bądź też łagodzi procesy chorobowe oraz ich następstwa. Ponadto zapobiega im i przywraca sprawność w ciągu całego życia pacjenta. Natomiast rehabilitacja składa się na całokształt działań, które podejmuje rehabilitant, aby pomóc pacjentowi przywrócić pełną sprawność fizyczną, psychiczną i społeczną. Ta metoda leczenia powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które zostały wykluczone z życia społecznego i codziennego funkcjonowania na skutek wypadku komunikacyjnego, różnego rodzaju kontuzji, jednostek chorobowych, czy też powikłań pochorobowych. Działania, które podejmowane są przez rehabilitantów mają na celu dostarczenie bodźców, tj. działań z zakresu fizjoterapii, stymulujących określone tkanki. Mają one pobudzić je do normalnego i prawidłowego funkcjonowania.

Problem dotyczy Ciebie i szukasz skutecznej rehabilitacji i fizjoterapii w Warszawie na Saskiej Kępie? Jesteś w doskonałym miejscu! W Fizjo Punkt tworzymy zgrany zespół specjalistów - fizjoterapeutów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Pomogliśmy już wielu pacjentom, którzy wrócili do sportu i normalnego życia. W Fizjo Punkt prowadzimy wieloetapową i skuteczną rehabilitację, opartą na wieloletnim doświadczeniu rehabilitanta. Zapraszamy do kontaktu! Fizjoterapia, rehabilitacja Warszawa Saska Kępa.

FIZJOPUNKT: SASKA KĘPA WARSZAWA - rehabilitacja i fizjoterapia dla dorosłych i dzieci