Masaż rehabilitacyjny

Masaż rehabilitacyjny to element złożonej terapii, która przeprowadzana jest w leczeniu wielu jednostek chorobowych i dolegliwości, np. schorzeń kręgosłupa. Doskonale wpływa na rekonwalescencję ciała, mięśni i psychiki. Masaż leczniczy przeznaczony jest zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Pozwala wrócić do całkowitej sprawności fizycznej po urazach. Powinien być przeprowadzany przez profesjonalnego fizjoterapeutę na różnych częściach ciała, w zależności od konkretnej jednostki chorobowej, czy urazu. Techniki masażu rehabilitacyjnego dobierane są indywidualnie w zależności od konkretnego typu urazu fizycznego lub psychicznego. Celem tego masażu jest zapobieganie występowania chorób oraz redukcja niedużych problemów i dolegliwości bólowych. Masaż rehabilitacyjny opiera się na fizycznym oddziaływaniu na poszczególne miejsca na ciele oraz organizm poprzez nacisk na tkanki. Podczas jego wykonywania profesjonalny fizjoterapeuta posługuje się różnymi sposobami, między innymi: ugniataniem, rozcieraniem, naciskaniem, głaskaniem lub oklepywaniem. Masaż rehabilitacyjny Warszawa Praga przeprowadzany jest najczęściej w poszczególnych przypadkach, tj. po wypadkach, zabiegach i operacjach. Jest on tak samo ważny, jak rehabilitacja ruchowa i powinien iść z nią w parze. Takie połączenie pozwala wyeliminować ból i wszelki dyskomfort.

Masaż rehabilitacyjny Warszawa Praga

Poszukujesz profesjonalnego gabinetu, w którym fizjoterapeuci przeprowadzają masaż rehabilitacyjny w Warszawie Pradze? Sprawdź koniecznie FizjoPunkt! Specjalizujemy się w fizjoterapii. Mamy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu masaży rehabilitacyjnych oraz w usprawnianiu zarówno dzieci, młodzieży, jak i dorosłych (z dolegliwościami ortopedycznymi i neurologicznymi). Wspomagamy pacjentów w różnym wieku po różnego rodzaju urazach, a także w stanach przewlekłych. Jeśli nie jesteś w stanie do nas dojechać, my przyjedziemy do Ciebie! Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą masaż rehabilitacyjny Warszawa Praga i do kontaktu. Zadzwoń!