Masaż klasyczny

Masaż klasyczny to jeden z najpopularniejszych masaży wykorzystywanych w celach rekreacyjnych. Polega na wykorzystaniu technik masażu, by wywołać efekt odprężenia i doskonałego samopoczucia u pacjenta/usługobiorcy. Polegają one na stosowaniu regularnie powtarzanych ruchów uciskania, głaskania, nacierania, ugniatania lub zdecydowanego oklepywania skóry, stawów lub mięśni. Masaż jest całkowicie bezbolesny, wręcz przeciwnie daje uczucie błogiego rozluźnienia. Często łączony jest z innymi zabiegami leczniczymi, np. z aromaterapią lub hydroterapią. Wykorzystuje się go do złagodzenia sztywności, dolegliwości bólowych, napięć i bólu mięśni. Bardzo często korzystają z niego sportowcy przed zawodami lub po zawodach w celu regeneracji mięśni i stawów oraz dolegliwości bólowych po wysiłku. Masaż klasyczny jest skutecznym sposobem walki ze stresem i napięciami mięśniowymi. Dzięki dotykowi rąk i użyciu siły nacisku można odnaleźć spięte mięśnie w ciele człowieka i usprawnić ruchomość stawów, co przynosi ulgę pacjentowi. Zwiększenie dopływu krwi do masowanego obszaru znacznie przyspiesza proces leczenia. Masaż klasyczny może być wykorzystywany w leczeniu schorzeń kręgosłupa (łagodzi bóle kręgosłupa, barków, szyi i karku). Szukasz sprawdzonego miejsca, w którym przeprowadzany jest masaż klasyczny Warszawa Praga? Zapraszamy do FizjoPunkt! Jesteśmy specjalistami fizjoterapii z kilkunastoletnim doświadczeniem. Ukończone studia kierunkowe oraz ogromne doświadczenie, które nabyliśmy, pozwala nam usprawniać pacjentów ortopedycznych i neurologicznych. Pomagamy pacjentom w różnym wieku zarówno po urazie, jak i w stanach przewlekłych. Jeśli nie możesz do nas dojechać, my dojedziemy do Ciebie!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą masaż klasyczny Warszawa Praga i do kontaktu.