Łokieć golfisty leczenie

Łokieć golfisty to schorzenie, które wiąże się ze stopniowo nasilającym się bólem w przyśrodkowej części stawu łokciowego. Charakterystyczne jest to, że te dolegliwości bólowe nie ograniczają jego ruchomości i czucia. Ból najczęściej pojawia się w trakcie wykonywania rzutów, a także nawracania przedramienia z oporem. Głównymi objawami łokcia tenisisty jest znaczna tkliwość odczuwana w miejscu przyczepu początkowego mięśni, charakterystyczny ból, który może być niewielki i pojawiać się na początku uprawiania sportu, lub być bardziej odczuwalny i powodujący dyskomfort.

W diagnostyce łokcia golfisty wykorzystuje się badania kliniczne, a w niektórych przypadkach również badania dodatkowe.

Szukasz gabinetu, w którym przeprowadza się leczenie łokcia golfisty w Warszawie? Jesteś w dobrym miejscu! Jesteśmy specjalistami Fizjoterapii z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiadamy duże doświadczenie w leczeniu pacjentów ortopedycznych i neurologicznych, dzieci i dorosłych. Szybko i skutecznie pomagamy wyeliminować ból i odzyskać elastyczność stawów. Opracowaliśmy specjalne programy rehabilitacji, które umożliwiają bezpieczny i szybki powrót do sprawności osobom zmagającym się ze schorzeniem łokcia golfisty. Leczenie, które wdrażamy, zdecydowanie poprawia przepływ krwi, a w dodatku pozwala uwolnić wiele różnych neuroprzekaźników, które minimalizują stan zapalny, który jest źródłem bólu. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą łokieć golfisty leczenie Warszawa i do kontaktu. Masz pytania związane z rehabilitacją? Zadzwoń na nas, a chętnie na nie odpowiemy.