Fizjoterapeuta w ciąży

Zajmujemy się leczeniem dysfunkcji narządu ruchu. W większości naszymi pacjentami są osoby, borykające się z problemami ortopedycznymi oraz neurologicznymi. Prowadzimy rehabilitację osób dorosłych w schorzeniach:

kręgosłupa:
zespół bólowy kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego
dyskopatia

cieśń nadgarstka
ostroga piętowa
po operacjach kolana:
artroskopia, endoprotezoplastyka, meniscektomia, semimeniscektomia, szycie łąkotek, rekonstrukcje więzadła krzyżowego przedniego/tylnego, po urazach więzadeł pobocznych piszczelowych/strzałkowych
po operacjach biodra:
endoprotezoplastyka, kapsuloplastyka, konflikt udowo-panewkowy, uszkodzenia obrąbka stawowego i chrząstki, jałowa martwica głowy kości udowej
po przeszczepach chrzęstno-kostnych

Fizjoterapia w ciąży Warszawa w Fizjopunkt

Fizjoterapia kobiet w ciąży stanowi odrębną dziedzinę rehabilitacji. Skupia się na profilaktyce, diagnozowaniu oraz eliminowaniu powikłań wraz z dolegliwościami, które powstały w organiźmie kobiety w okresie ciąży. Choć jest to bardzo emocjonalny i piękny czas w życiu kobiety, to jednocześnie najtrudniejszy i najbardziej wymagający pod względem fizjologii. Wówczas organizm poddawany jest bardzo wielu zmianom hormonalnym i anatomicznym, dlatego też warto odpowiednio wcześniej zacząć właściwe przygotowanie i już na tym etapie rozpocząć kompleksową fizjoterapię. Problemy, które mogą pojawić się w okresie ciąży u kobiet, związane są najczęściej z układem moczowym i płciowym. Fizjoterapia pomoże je skutecznie wyeliminować. Szukasz profesjonalnej fizjoterapii w ciąży w Warszawie? Koniecznie sprawdź ofertę Fizjo Punkt! Jesteśmy specjalistami fizjoterapii z wieloletnią praktyką zawodową. Mamy ogromne doświadczenie w prowadzeniu terapii pacjentów ortopedycznych i neurologicznych, w tym pacjentek w ciąży. Oferujemy pełny zestaw ćwiczeń, zabiegów i masaży w celu ułatwienia tego trudnego etapu, wymodelowania sylwetki i utrzymania świetnej kondycji i zdrowia fizycznego. Przeprowadzamy: ćwiczenia relaksacyjne, zmniejszające dolegliwości bólowe kręgosłupa oraz stawów krzyżowo-biodrowych, ćwiczenia na wzmocnienie kończyn górnych i dolnych, masaż,  mobilizację blizny po nacięciu krocza i cesarskim cięciu, ćwiczenia mięśni po rozejściu się kresy białej, a także zaawansowane zabiegi fizykoterapeutyczne, dozwolone w tym czasie. W gabinecie Fizjo Punkt zajmiemy się każdym problemem kobiet w ciąży. Uczymy specjalnych ćwiczeń, pomagamy pozbyć się bólu i dyskomfortu, a co najistotniejsze zapobiegamy wszystkiemu, co mogłoby doprowadzić do dysfunkcji dna miednicy, co bardzo często pojawia się w ciąży. W Fizjo Punkt do każdej Pacjentki podchodzimy kompleksowo i indywidualnie, dlatego też plan terapii dostosowany jest do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Mamy kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe i dbamy o to, by nasza obsługa była na najwyższym poziomie, natomiast pacjenci czuli się komfortowo. Zapraszamy do kontaktu!