Rehabilitacja

Fizjoterapia stomatologiczna jest ważnym elementem leczenia stomatologicznego. Pozwala wyeliminować problemy i dolegliwości bólowe związane z niewłaściwą pracą stawów skroniowo-żuchwowych. W ramach tej metody leczenia wykorzystuje się różnego rodzaju techniki relaksacji okolic stawu i mięśni narządu żucia. Jest to rodzaj terapii manualnej. Za pomocą tej metody Pacjent może pozbyć się również bólu w okolicach miednicy, czy kręgosłupa. Terapię przede wszystkim stosuje się w: dolegliwościach bólowych szczęki i skroni, migrenach i napięciach, bólach i nadwrażliwości zębów, bólach podczas przeżuwania, czy przełykania. Na fizjoterapię stomatologiczną powinny uczęszczać przede wszystkim: osoby cierpiące na bruksizm (zgrzytanie i zaciskanie zębów powodujące ich ścieranie), osoby po urazach mechanicznych w okolicach głowy, twarzy, kręgosłupa szyjnego, osoby po operacjach w okolicach stawów skroniowo-żuchwowych, osoby z nerwicowym obgryzaniem paznokci, a także z nieprawidłową postawą ciała. Fizjoterapia stomatologiczna może pomóc w wielu różnych dolegliwościach, np. w poradzeniu sobie z bruksizmem, redukcji szumów usznych, dolegliwości bólowych kręgosłupa szyjnego, żuchwy, twarzy, wyeliminowaniu migren itd.

Szukasz specjalisty zajmującego się fizjoterapią stomatologiczną na warszawskiej Pradze? Zapraszamy do Fizjo Punkt! Jesteśmy Specjalistami Fizjoterapii z wieloletnim doświadczeniem. W wymienionych wyżej przypadkach stosujemy skuteczną metodę leczenia-fizjoterapię stomatologiczną. Leczymy zarówno dzieci, jak i osoby dorosłe oraz w podeszłym wieku. Usługi świadczymy prywatnie i w ramach NFZ (w zakresie rehabilitacji ambulatoryjnej, oddziału dziennego rehabilitacji ruchowej oraz rehabilitacji domowej).

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą fizjoterapia stomatologiczna Warszawa Praga. Masz pytania? Zadzwoń.