Fizjoterapeuta po porodzie

Zajmujemy się leczeniem dysfunkcji narządu ruchu. W większości naszymi pacjentami są osoby, borykające się z problemami ortopedycznymi oraz neurologicznymi. Prowadzimy rehabilitację osób dorosłych w schorzeniach:

kręgosłupa:
zespół bólowy kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego
dyskopatia

cieśń nadgarstka
ostroga piętowa
po operacjach kolana:
artroskopia, endoprotezoplastyka, meniscektomia, semimeniscektomia, szycie łąkotek, rekonstrukcje więzadła krzyżowego przedniego/tylnego, po urazach więzadeł pobocznych piszczelowych/strzałkowych
po operacjach biodra:
endoprotezoplastyka, kapsuloplastyka, konflikt udowo-panewkowy, uszkodzenia obrąbka stawowego i chrząstki, jałowa martwica głowy kości udowej
po przeszczepach chrzęstno-kostnych

Dlaczego warto odwiedzić fizjoterapeutę po porodzie?

Ciąża oraz poród to choć bardzo piękny okres w życiu kobiety, to pod względem fizjologicznym najcięższy. Poza oczywistymi zmianami widocznymi gołym okiem dochodzi często do pogorszenia się stanu mięśni przepony moczowo-płciowej. Może to mieć duży wpływ na pojawienie się takich dolegliwości, jak: nietrzymanie przez kobietę moczu, czy też obniżenie narządu rodnego. Wczesna reedukacja poporodowa znacznie wpływa na poprawę kondycji mięśni, a także pomaga kobiecie cieszyć się zdrowiem intymnym i we właściwy sposób o nie zadbać. Konsultacja fizjoterapeutyczna po porodzie zazwyczaj obejmuje: ocenę kondycji mięśni dna miednicy, zalecenia związku z dalszym postępowaniem, poradę w jaki sposób szybko wrócić do formy po porodzie oraz jak bezpiecznie rozpocząć ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Pragniesz rozpocząć fizjoterapię po porodzie w Warszawie? Zgłoś się do Fizjo Punkt! Oferujemy kompleksową fizjoterapię opartą na pełnym zestawie ćwiczeń, zabiegów, masaży, które ułatwią przejście przez ten etap. Fizjoterapia pomaga nie tylko w utrzymaniu właściwej kondycji mięśni, ciała i zdrowia, ale również wpływa na modelowanie sylwetki. W ramach fizjoterapii dla kobiet po porodzie zalecamy ćwiczenia relaksacyjne, ćwiczenia minimalizujące dolegliwości bólowe mięśni, kręgosłupa i stawów krzyżowo-biodrowych, ćwiczenia wzmacniające ręce i nogi, masaże, mobilizację blizny (po cięciu cesarskim i nacięciu krocza), ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, a także szereg zabiegów fizykoterapeutycznych. W Fizjo Punkt do każdej Pacjentki podchodzimy w sposób indywidualny i kompleksowy, dlatego też plan terapii dostosowany jest do indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe i dbamy o to, by nasza obsługa była na najwyższym poziomie, natomiast pacjenci czuli się bardzo komfortowo. Zapraszamy do kontaktu!