Fizjoterapia kręgosłupa

Zajmujemy się leczeniem dysfunkcji narządu ruchu. W większości naszymi pacjentami są osoby, borykające się z problemami ortopedycznymi oraz neurologicznymi. Prowadzimy rehabilitację osób dorosłych w schorzeniach:

kręgosłupa:
zespół bólowy kręgosłupa szyjnego, piersiowego, lędźwiowego
dyskopatia

cieśń nadgarstka
ostroga piętowa
po operacjach kolana:
artroskopia, endoprotezoplastyka, meniscektomia, semimeniscektomia, szycie łąkotek, rekonstrukcje więzadła krzyżowego przedniego/tylnego, po urazach więzadeł pobocznych piszczelowych/strzałkowych
po operacjach biodra:
endoprotezoplastyka, kapsuloplastyka, konflikt udowo-panewkowy, uszkodzenia obrąbka stawowego i chrząstki, jałowa martwica głowy kości udowej
po przeszczepach chrzęstno-kostnych

Ból w kręgosłupie lędźwiowym pojawia się zazwyczaj pomiędzy 30 a 50 rokiem życia. Może powodować go wiele czynników, między innymi przeciążenie kręgosłupa, ucisk rdzenia kręgowego poprzez krążki międzykręgowe, różnego rodzaju zapalenia, nowotwory, problemy neurogenne i infekcje. Najważniejsze, by nie lekceważyć bólu i jak najszybciej udać się do specjalisty. Zbyt długie zwlekanie i odpoczynek bez podjęcia specjalnej rehabilitacji kręgosłupa może znacznie zaszkodzić. W niektórych przypadkach może być zalecane leczenie operacyjne. Przede wszystkim przy przepuklinie kręgosłupa. Jednym z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów eliminacji bólu jest rehabilitacja kręgosłupa w odcinku lędźwiowym poprzez fizjoterapię. Problemy bólowe związane z odcinkiem lędźwiowym kręgosłupa bardzo często dotyczą osób ciężko pracujących fizycznie, wykonujących ćwiczenia siłowe (podnoszenie ciężarów) oraz osób pracujących za biurkiem. Do najczęstszych patologii w lędźwiowym odcinku kręgosłupa zaliczyć można: dyskopatie, zmiany zwyrodnieniowe, kręgosłupa, osteoporoza, zespoły bólowe na tle wad rozwojowych kręgosłupa, zmiany zapalne, zmiany pourazowe, zespoły przeciążeniowe kręgosłupa, choroby pochodzenia poza kręgosłupowego, bóle psychogenne. Szukasz profesjonalnej fizjoterapii kręgosłupa lędźwiowego? Trafiłeś pod doskonały adres! Jesteśmy Specjalistami Fizjoterapii z kilkunastoletnią praktyką zawodową. Posiadamy bardzo duże doświadczenie w usprawnianiu pacjentów ortopedycznych i neurologicznych. Pracujemy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi (zaraz po urazie, a także w stanach przewlekłych). Cechuje nas indywidualne podejście do Pacjentów oraz kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe. Masz problem z kręgosłupem lędźwiowym? Pomożemy Ci! Zapraszamy do kontaktu!