Rehabilitant Warszawa Fizjopunkt

Odczuwanie bólu w kręgosłupie lędźwiowym to dolegliwość występująca najczęściej u osób mających 30-50 lat. Jej przyczyny mogą być różne. Czasem jest to pęknięcie kręgu, innym razem powodem pojawienia się bólu jest zbyt niska aktywność fizyczna. Niezdrowe są jednak również zbyt intensywne ćwiczenia. W tej kwestii konieczne jest zachowanie umiaru. Należy dostosować ilość wykonywanych ćwiczeń fizycznych do swoich realnych możliwości. Zwyrodnieniu kręgosłupa lędźwiowego sprzyja również jego długo trwające przeciążenie, co może być spowodowane warunkami panującymi w miejscu zatrudnienia. Powodem do zaniepokojenia powinno być odczuwanie bólu przy wstawaniu z łóżka oraz pojawiające się trudności ze schylaniem się. Według szacunków dokonanych przez naukowców, aż 80% dorosłych ludzi doświadcza przynajmniej raz w życiu epizodu bólu kręgosłupa. Jak widzisz nie jesteś sam ze swoim problemem. Podobne dolegliwości odczuwa lub będzie odczuwać większość ludzi. Zwyrodnienie kręgosłupa lędźwiowego to powód do udania się do gabinetu lekarskiego, a następnie do rozpoczęcia fizjoterapii. Dzięki wykonywaniu ćwiczeń zaleconych przez specjalistę oraz stosowaniu się do jego wskazówek Twój stan zdrowia będzie się poprawiał.
Czytaj więcej: fizjoterapia kręgosłupa lędźwiowego

Otrzymasz od fizjoterapeuty cenne porady, dzięki którym łatwiej będzie Ci zapobiec powrotowi problemów dotyczących kręgosłupa lędźwiowego w przyszłości. Przychodnia FizjoPunkt oferuje możliwość skorzystania z pomocy oferowanej przez doświadczonych terapeutów. Stosując się do ich zaleceń pozbędziesz się uciążliwych dolegliwości. Dzięki temu będziesz mógł funkcjonować na co dzień bez bólu. Pamiętaj o tym, że do osiągnięcia takiego efektu konieczne są nie tylko wiedza i umiejętności fizjoterapeuty, ale również praca wykonana przez Ciebie. Konieczne jest, abyś zaufał naszemu specjaliście i dostosował się do wszystkich jego zaleceń. Zadzwoń do nas lub prześlij wiadomość wykorzystując formularz kontaktowy, aby uzyskać więcej informacji. Jesteśmy przekonani o tym, że będziemy potrafili udzielić Ci skutecznej pomocy.