Cieśń nadgarstka leczenie

Zespół cieśni nadgarstka, to schorzenie, które powstało na skutek długotrwałego ucisku nerwu pośrodkowego biegnącego w kanale nadgarstka. Problemy te zazwyczaj dotyczą ręki, którą wykonuje się najwięcej czynności, a więc jest ona regularnie przeciążana. Do innych przyczyn zespołu cieśni nadgarstka można zaliczyć reumatoidalne zapalenie stawów lub powtarzalny charakter pracy (praca na budowie, w biurze lub na produkcji). Do tej jednostki chorobowej może dojść również podczas intensywnej jazdy na rowerze lub grania na instrumencie muzycznym. Do objawów zespołu cieśni nadgarstka.

Do głównych objawów cieśni nadgarstka zaliczyć można: drętwienie i ból palców u ręki dominującej, problemy z wykonywaniem jakichkolwiek ruchów, sporadycznie problemy z zaciśnięciem dłoni, mrowienie w okolicy kciuka i palców (zespół cieśni nadgarstka nie obejmuje małego palca), zanik mięśni kłębu kciuka, a nawet wypadanie przedmiotów z ręki. Zespołu cieśni nadgarstka nie należy bagatelizować. Warto udać się do profesjonalnego i doświadczonego fizjoterapeuty. Przy wczesnych zmianach można zastosować specjalną szynę na nadgarstek i zażyć środki o działaniu miejscowym przeciwzapalnym. Warto skorzystać z systematycznej fizjoterapii, która przynosi poprawę. W niektórych przypadkach (bardziej zaawansowanych) pozostaje leczenie operacyjne. Szukasz gabinetu fizjoterapeutycznego, w którym przeprowadzane jest leczenie cieśni nadgarstka? Trafiłeś pod właściwy adres! Jesteśmy specjalistami Fizjoterapii z kilkunastoletnim doświadczeniem w leczeniu pacjentów z różnymi schorzeniami, w tym z zespołem cieśni nadgarstka. Mamy duże doświadczenie w leczeniu pacjentów ortopedycznych i neurologicznych, dzieci i dorosłych.

Szybko i w skuteczny sposób pomagamy wyeliminować ból i odzyskać elastyczność stawów. Leczenie, które wdrażamy, poprawia przepływ krwi, a w dodatku uwalnia bardzo wiele różnych neuroprzekaźników, które znacznie minimalizują stan zapalny, który jest źródłem bólu. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą leczenia. Masz pytania związane z rehabilitacją? Zadzwoń na nas!