Biolevox HA ONE

BioleVox HA One to kwas hialuronowy, dzięki któremu można znacząco obniżyć poziom odczuwanych dolegliwości bólowych, które uniemożliwiają codzienne funkcjonowanie. Preparat ten chroni chrząstkę stawową przed dalszym rozwojem zwyrodnienia. Jest to jeden z nielicznych na polskim rynku produktów o wysokim stężeniu kwasu hialuronowego w jednej dawce. Biolevox HA ONE Warszawa Praga opiera się na bezpiecznym leczeniu za pomocą zastrzyków z zawartością kwasu hialuronowego. Kwas hialuronowy wykorzystywany jest w leczeniu nawet poważnych dysfunkcji stawowych od kilkudziesięciu lat. Ponadto ma ogromny wpływ na właściwe funkcjonowanie stawów, między innymi odpowiada za elastyczność chrząstki stawowej i odpowiedni sposób smarowania i odżywiania stawu. Błona maziowa stawów wytwarza go, jednakże na skutek choroby zwyrodnieniowej, bądź też urazu stawu może dojść do zaburzenia jego produkcji. Kwas hialuronowy ma zastosowanie w chorobach zwyrodnieniowych stawów, w których dochodzi do uszkodzenia chrząstki stawowej, a także innych elementów budujących staw np. kości, ścięgien, wiązadeł, czy też błony maziowej. Może skutkować to znacznym ograniczeniem ruchomości stawu, bólem i trwałym uszkodzeniem chrząstki stawowej. Wymienione objawy są związane ze stawami kolanowymi, biodrowymi, kręgosłupem, stawami palców rąk, stóp i okolic barku. Należy zaznaczyć, że oprócz zabiegów fizjoterapeutycznych i ćwiczeń dobre efekty przynosi podanie zastrzyku z lekiem BioleVox HA One Warszawa Praga.

Szukasz profesjonalnego gabinetu fizjoterapii w Warszawie Pradze, w której w ramach leczenia przewlekłych dolegliwości (w tym chorób zwyrodnieniowych) podawany jest lek Biolevox HA ONE? Sprawdź koniecznie FizjoPunkt! Od wielu lat zajmujemy się wykonywaniem różnego rodzaju zabiegów fizjoterapeutycznych i leczeniem różnych chorób neurologicznych i ortopedycznych. To, co nas wyróżnia to wieloletnie doświadczenie, profesjonalizm, indywidualne podejście do każdego pacjenta i przypadku i ogromne zaangażowanie w wykonywaną pracę. Pomagamy pacjentom po urazach i w stanach przewlekłych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą Biolevox HA ONE Warszawa Praga i do kontaktu. Masz pytania? Zadzwoń!